loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 195 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی و مجید مرادی به نام اگر ماه بودی

ترانه و آهنگ و تنظیم : شاهین دانشجو ، میکس و مسترینگ : محمد کلهر

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + پخش آنلاین آهنگ |


Shahab Bokharaei Ft Majid Moradi - Agar Mah Boodi


*** متن آهنگ جدید شهاب بخارایی و مجید مرادی به نام اگر ماه بودی‌ ***

اگر ماه بودم به هر جا که بودم سراغ تو را خدا می گرفتم

اگر سنگ بودم به هر جا که بودی سر رهگذار تو جا می گرفتم

“اگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی به لب بام من می نشستی

اگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا می شکستی مرا می شکستی”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫   آهنگ جدید شهاب بخارایی و مجید مرادی بنام اگر ماه بودی   ♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

خدایا بفهمون پریشونیام و به اون که نفهمید دمی حال ما رو

بفهمون که عاشق عجب حالی داره تو شب های سرد و شب بی ستاره

کمک کن که مهرم به قلبش بشینه تا اونم یه شب خواب.رفتن ببینه

که با ترس تنها شدن رو به رو شه که خونش یه بار از تعصب به جوشه

“اگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی به لب بام من می نشستی

اگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا می شکستی مرا می شکستی

اگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا می شکستی مرا می شکستی



      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 161
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 1,131
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,244
  • بازدید ماه : 8,244
  • بازدید سال : 71,759
  • بازدید کلی : 3,361,748