loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 229 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شاد زکی شمس آبادی به نام بی هوا

ترانه : مهدیه عرب ، آهنگ : حامد حنیفی ، تنظیم : میلاد اکبری ، ویولون : پیام طونی
میکس و مسترینگ : رضاپور رضوی ، گیتار : فیروز ویسانلو

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن آهنگ |


دانلود آهنگ جدید و شاد زکی شمس آبادی به نام بی هوا

***  متن آهنگ جدید و شاد زکی شمس آبادی به نام بی هوا  ***

از وقتی که مال منی فکرم چقدر راحت شده

آرامشم بر گشته و خوشبختی عادت شده

تو بی هوا عاشق شدی من بی صدا عاشق شدم

خوبه که دل بستی به من خوبه که بی منطق شدم

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

********

 ***   تگ دوم آهنگ جدید و شاد زکی شمس آبادی به نام بی هوا   ***

********

سرگرم احساس تو ام دل گرم احساس منی

تو خیلی وقته مثل من درگیر عاشق شدنی

حال دلم عالی شده از وقتی فکرت با منه

من شک ندارم شک نکن اینده ی ما روشنه

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم …


      



دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 64,041
  • بازدید کلی : 3,354,030