loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 359 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود رمیکس جدید و شاد باراد به نام بود و نبود

| دانلود آهنگ با دو کیفیت متفاوت + متن آهنگ |


دانلود رمیکس جدید و شاد باراد به نام بود و نبود

***  متن رمیکس جدید و شاد باراد به نام بود و نبود  ***

داره عشق تو میشینه توی وجودم بیقراره توام

توی هر دقیقه و هرثانیه چشم به راه نوام

داره لحظه به لحظه تموم وجودت به دلم میشینه

خودت تو بهم بگو که حس عاشقی همینه

بود و نبودم همه وجودم

میدونی من پای عش تو موندم

زندگیم مال تو تو دلم عشق تو

بگو نمیگیری ازم نگاه تو

من تورو میخوام تو شدی دنیام

بمون کنارم من بی تو تنهام

بدون این احساس نباشی تنهاست

همه ی دنیا تو چشمای تو تنهاست

********

***  تگ دوم رمیکس جدید و شاد باراد به نام بود و نبود   ***

********

بزار خیره بشم توی چشمای نازت اصرار میکنم

آره عاشقت منم به عاشقیم اغراق میکنم

اگه روزی بیاد تو بگی که میمونی پیش من همیشه

یه روزی اگه همه ببیننت با من چی میشه …

بود و نبودم همه وجودم

میدونی من پای عش تو موندم

زندگیم مال تو تو دلم عشق تو

بگو نمیگیری ازم نگاه تو

من تورو میخوام تو شدی دنیام

بمون کنارم من بی تو تنهام

بدون این احساس نباشی تنهاست

همه ی دنیا تو چشمای تو تنهاست


      


دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 63,950
  • بازدید کلی : 3,353,939