loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 217 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و احساسی مرتضی پاشایی به نام بُغض

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی این آهنگ رو تقدیم کرده به بنیامین بهادری عزیز

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن آهنگ |


دانلود آهنگ جدید و احساسی مرتضی پاشایی به نام بُغض

***  متن آهنگ جدید و احساسی مرتضی پاشایی به نام بُغض  ***

بغضم گرفته …

بغضم گرفته …

بغضم گرفته وقتشه ببارم

چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد

خدا این حس و حال دوست ندارم

باز دور پنجره قفس کشیدم

دوباره عطر تو نفس کشیدم

قلم تو دست من پر از سکوته

دوباره از ترانه دست کشیدم

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند ثانیه جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگه ادما شکسته بالمو

این قلب بی قرارو از تو دارم

این حس انتظار رو از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هستمن این طناب دار و از تو دارم

اسمت نوشته رو بخار شیشه

دلی که بی تو باشه دل نمیشه

من موندم و یه سایه توی خونه

میرستم اونم از تو رفتی شه

********

***   تگ دوم آهنگ جدید و بسیار زیبا  و احساسی مرتضی پاشایی به نام بُغض   ***

********

باز خاطرات تو همین حوالیه

حالم همینه و یه چند ثانیه جای تو خالیه

جز تو تمام شهر میدونن حالمو

مثل کبوترم که سنگه ادما شکسته بالمو

بغضم گرفته وقتشه ببارم

چه بی هوا هوای گریه دارم

باز کاغذام با تو خط خطی شد

خدا این حس و حال دوست ندارم

این قلب بی قرارو از تو دارم

این حس انتظار رو از تو دارم

اسمت هنوز دور گردنم هستمن این طناب دار و از تو دارم


      


دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 63,855
  • بازدید کلی : 3,353,844