loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 629 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود آهنگ فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام لباس عروست رخت عزاته

تنظیم : دی جی سروس اس جی تراک


دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام لباس عروست رخت عزاته



.:::  متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام لباس عروست رخت عزاته  :::.

شنیدم عروسیته
اون که دستاش تو دستاته کیته؟!
یعنی باور بکنم ، اون همه خاطره ها دروغی بود
این همه خوبی بهت کردم خداییش کمت نبود؟
مگه کمت بود؟

لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته
لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته

شنیدم عروسیته
اون که دستاش تو دستاته کیته؟!
یعنی باور بکنم ، اون همه خاطره ها دروغی بود
این همه خوبی بهت کردم خداییش کمت نبود؟
مگه کمت بود؟

لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته
لباس عروست رخت عزاته
هرجا بری نفرین این دلم باهاته



      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320


اشتراك گذاري مطلب در

اشتراک گذاری مطلب در فیسبوک اشتراک گذاری مطلب در کلوب دات کام اشتراک گذاری مطلب در فیسنما اشتراک گذاری مطلب در توئیتر اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 653
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 653
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 64,168
  • بازدید کلی : 3,354,157