loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 175 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید طالب زاده به نام پاقدم

شعر : مریم اسدی , آهنگ : میلاد باران , تنظیم : میلاد هاشمی


Hamid



.:::  متن آهنگ حمید طالب زاده به نام پا قدم  :::.

از پا قدم خوب تو بود که هرچی از خدا خواستم بهم داد
آرامشم رو به دست آوردم بی حوصلگی از سرم افتاد
از پا قدم خوب تو بود که حس عاشقی اومد سراغم
غصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوباره ام
خوشبختی اومد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه دوز کنه مارو یه لحظه از هم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه دور کنه مارو یه لحظه از هم
***
دنیا روی خوش بهم نشون داد اینجوری به آرزوم رسیدم
خونه از هوای تازه پر شد تا چشمای ناز تورو دیدم
اینجوری به آرزوم رسیدم
از پا قدم خوب تو بود که حس عاشقی اومد سراغم
غصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوباره ام
خوشبختی اومد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه دوز کنه مارو یه لحظه از هم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه دور کنه مارو یه لحظه از هم
***
تو مثل نفس برام مهمی تو قد چشام برام عزیزی
تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوب همه چیزی
تو مثل نفس برام مهمی تو قد چشام برام عزیزی
تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوب همه چیزی
از پا قدم خوب تو بود که حس عاشقی اومد سراغم
غصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوباره ام
خوشبختی اومد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تورو دارم
هیچی حتی مرگم نمیتونه دور کنه مارو یه لحظه از هم


      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

اشتراك گذاري مطلب در

اشتراک گذاری مطلب در فیسبوک اشتراک گذاری مطلب در کلوب دات کام اشتراک گذاری مطلب در فیسنما اشتراک گذاری مطلب در توئیتر اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,164
  • بازدید ماه : 7,164
  • بازدید سال : 70,679
  • بازدید کلی : 3,360,668