loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 145 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی فتاحی و امیرحافظ به نام معجزه

ترانه : امیرحسین نجف آبادی ، آهنگ : مصطفی فتاحی ، تنظیم ، میکس و مستر : بنیامین ولی نژاد


دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی و امیرحافظ به نام معجزه



.:::  متن آهنگ جدید امیر حافظ و مصطفی فتاحی به نام معجزه  :::.

لحظه به لحظه چشمامو
با یاد تو , تر میکنم
همراه با همین خاطرهام
زندگیمو سر میکنم
تقصیر من نیست اگه تو
با هر خزونی میشکنی
به موندن عادت نداری
به سادگی دل میکنی
تقصیر من نیست اگه غم
هدیه چشمات به منه
معجزه لبهای تو
این روزها ذکر رفتنه
وقتی میبینم نیستیو
یه آسمون دور ازم
بگو چطور باور کنم تو فکرم هستی هنوزم
تقصیر من نیست که دلت
تو حس بی وفاییه
قهر تو از چشمای من
نشونی از جداییه
نشونه اینه که دلت
با روزگارم یکی نیست
در اینکه دوستم نداری
دیگه جای هیچ شکی نیست


      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

اشتراك گذاري مطلب در

اشتراک گذاری مطلب در فیسبوک اشتراک گذاری مطلب در کلوب دات کام اشتراک گذاری مطلب در فیسنما اشتراک گذاری مطلب در توئیتر اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 160
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,944
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,057
  • بازدید ماه : 10,057
  • بازدید سال : 73,572
  • بازدید کلی : 3,363,561