loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 229 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام تو می خواستی

ترانه: مهرزاد امیرخانی ، موزیک: رامین بی باک ، تنظیم: سیاوش صدری


دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام تو می خواستی




.:::  متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام تو می خواستی  :::.

تو می خواستی وابسته شم

بعد تو از خودم خسته شم

بعد بری تا ابد تنها شم

تو می خواستی راحت بشه

این که حست به من بد بشه

با شب و غم یکی باشم

چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو

چرا این همه با دلم بدی تو

کی حرفات و فهمید

کی غم هات و حس کرد

کی مثل من میشه باز برگرد

از من عاشق تر نیست

اینو ثابت کردم

نمیشه از این راه برگردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک بنام تو می خواستی

♫♫♫♫♫♫

بسه برگرد دل دل نکن

دست عشق و دیگه ول نکن

من به قدر یه عمر غمگینم

بسه برگرد خستس دلم

دیره غصه شکستس دلم

هر جا میرم تو رو می بینم

چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو

چرا این همه با دلم بدی تو

کی حرفات و فهمید

کی غم هات و حس کرد

کی مثل من میشه باز برگرد

از من عاشق تر نیست

اینو ثابت کردم

نمیشه از این راه برگردم



      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
اشتراك گذاري مطلب در

اشتراک گذاری مطلب در فیسبوک اشتراک گذاری مطلب در کلوب دات کام اشتراک گذاری مطلب در فیسنما اشتراک گذاری مطلب در توئیتر اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 63,734
  • بازدید کلی : 3,353,723