loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 149 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید و زیبای آروین صاحب به نام ستاره

تنظیم : اشکان ملک زاده ، تهیه کننده : فرزان ملک زاده ، کاری از گروه فرزان اشکان

این آهنگ تیتراژ برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ می باشد


Arvin%20Saheb%20 %20Setare دانلود آهنگ جدید آروین صاحب به نام ستاره




متن آهنگ جدید آروین صاحب به نام ستاره :

اون که تو چشم تو سو سو می زنه

اون که می میره برای تو کیه

نمی خوام ماه همه دنیام بشن

من ستاره ی تو باشم کافیه

من ستاره ی تو باشم کافیه

تو تمام قلبم و رج می زنی

تو خود منی منو یادت بیار

تو منو ادامه میدی تا خودم

با توام ستاره دنباله دار

وقتی که بی وقفه تو فکر توام

وقتی نقش تو رو بازی می کنم

تو داری ستارت و می بینی و

من دارم ستاره سازی می کنم

رو به روی تو که میشینم هنوز

دیدنت تشویشم و کم می کنه

تو فقط منو تماشا کن همین

تو تماشاتم بزرگم می کنه

رو به روی تو که میشینم هنوز

قلبم از همه دنیا سره

قله ای ازقله های روی زمین

منو بالا تر از این نمی بره

منو بالا تر از این نمی بره



MP3 – 320

Arvin Saheb – Setare

MP3 – 128

Arvin Saheb – Setare




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 581
  • باردید دیروز : 508
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,024
  • بازدید ماه : 12,024
  • بازدید سال : 75,539
  • بازدید کلی : 3,365,528