loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 175 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شاد امیر شهریار به نام گرفتار

ترانه : بابک روزبه , آهنگ : نادر مسچی , تنظیم : ارژنگ تفقدی

میکس و مسترینگ : علی کیانی


دانلود آهنگ جدید امیر شهریار به نام گرفتار



.:::  متن آهنگ شاد امیر شهیار گرفتار  :::.

گرفتاری شدم از دست ناز و نوس دلدار

گرفتارم گرفتار

خریدم هر چی نازه اما بازم آخر کار

بدهکارم بدهکار آخ گرفتارم گرفتار

دل دل خونه خونه اشکام دونه دونه هیشکی نمیدونه طاقت ندارم

ای وای دلو دیدم آروم نمیشینم روی خوش نمیبینم

تمومه کارم آی تمومه کارم

گرفتاری شدم از دست ناز و نوس دلدار

گرفتارم گرفتار

خریدم هر چی نازه اما بازم آخر کار

بدهکارم بدهکار آخ گرفتارم گرفتار

واسم خیلی عزیزه

عزیزه آخ عزیزه

دلم شده یه ریزه

یه ریزه آخ یه ریزه

منو کاش یه نموره بخواد اونی که دوره

یه روزی کاش ببینم همه چی جوره جوره

گرفتاری شدم از دست ناز و نوس دلدار

گرفتارم گرفتار

خریدم هر چی نازه اما بازم آخر کار

بدهکارم بدهکار آخ گرفتارم گرفتار

گرفتاری شدم از دست ناز و نوس دلدار گرفتارم گرفتار

خریدم هر چی نازه اما بازم آخر کار بدهکارم بدهکار آخ گرفتارم گرفتار


دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,929
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,042
  • بازدید ماه : 10,042
  • بازدید سال : 73,557
  • بازدید کلی : 3,363,546