loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 211 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان عزیزی به نام این چه خوبه

ترانه : ترانه مکرم , آهنگ . تنظیم . میکس و مسترینگ : حامد برادران


دانلود آهنگ جدید احسان عزیزی به نام این چه خوبه


.:::  متن آهنگ جدید احسان عزیزی این چه خوبه  :::.

این چه خوبه

من تمومه زندگیمو به تو میدم تویی که برام شدی تنها امیدم

حسمون نزدیکه بیشتر از همیشه من که دنیا رو تو چشمای تو دیدم

این همه رویای قشنگو با تو دارم من همه روزای قشنگو با تو دارم

به یاد تو چشمامو روی هم میذارم نمیشه بی تو لحظه ای دووم بیارم

این چه خوبه این چه خوبه که تو رویای تو هستم این چه خوبه این چه خوبه که فقط دل به تو بستم

این چه خوبه این چه خوبه که تو رویای تو هستم

این چه خوبه این چه خوبه که فقط دل به تو بستم

دلم خوشه از اینکه تو مال من هستی دلم خوشه که تویه قلبم تو رو دارم



دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

اشتراك گذاري مطلب در

اشتراک گذاری مطلب در فیسبوک اشتراک گذاری مطلب در کلوب دات کام اشتراک گذاری مطلب در فیسنما اشتراک گذاری مطلب در توئیتر اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,303
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,416
  • بازدید ماه : 9,416
  • بازدید سال : 72,931
  • بازدید کلی : 3,362,920