loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 221 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)


 دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر زند به نام متاسفم

تنظیم : امیر اشیر , میکس و مسترینگ : محمد افضل


  دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر زند به نام متاسفم



.:::  متن آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر زند متاسفم  :::.

دیگه سکانسه آخره جای تو خالی رو صندلی

یه نگاهه ساده و یه خداحافظی سرسری

تویه این لحظه ی رفتنت انگار از همیشه بهتری

میدونم باز حق با توئه واسه این نشد بگم نری

اون رفتو من میمیرم متاسفم که نشد جلو راتو بگیرم

من هم متاسفم عزیزم متاسفم که تو رو داشتمو ندیدم

الان از اون وقتاست که من بازم مجبورم نگاه به چشات نندازم

شاید عشق تو نبود اندازم یا شایدم من خیلی خیال پردازم

شاید واست خیلی سادست که بگذری راحت بگی بازم واسم راه هست بازم واسم جا هست

به همین راحتی بریو بکشی پا پس یه نگاه تلخو خدافظی با دست

ولی حال من چی واست بگم از چی

این حالتای عصبیو فریکای فجیع

صبح تا شب قفلم رو دیوارای دورم با خنده های مبهم یا گریه های پر رنگ و

هوایی که بده و الانی که بده این همه سال وقت رفتنت اومده

ولی من چیزی نمیگم بازم مجبورم نگاه به چشات نندازم

شعر آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر زند متاسفم

تو که رفتنی دیگه صدام نزن بذار کنده شه نگام ازت

تو که داری میری چرا چشمات خیسه بگو منتظری چی بخوام ازت

چرا باز به بازی میگیری دلو به امید چی میشینی

تو که تصمیم داری بری کشش نده مگه حالمو نمیبینی

اون رفتو من میمیرم متاسفم که نشد جلو راتو بگیرم

من هم متاسفم عزیزم متاسفم که تو رو داشتمو ندیدم

من نگام به صورتت تو مثه یه نقاشی

تو نگات به ساعته تو میخوای زودتر پاشی

فک نمیکردم اینقد تو زرد باشی که داریم جدا میشیم هه اینقد خونسرد باشی

چایی تو فنجونت شده مثه دستات سرد جدیدا خیلی شدی حواس پرت

میدونم نداره دیگه برات فرقو میخوای تموم شه همه روزای نداشتمون

اون رفتو من میمیرم متاسفم که نشد جلو راتو بگیرم

من هم متاسفم عزیزم متاسفم که تو رو داشتمو ندیدم


      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

اشتراك گذاري مطلب در

اشتراک گذاری مطلب در فیسبوک اشتراک گذاری مطلب در کلوب دات کام اشتراک گذاری مطلب در فیسنما اشتراک گذاری مطلب در توئیتر اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 171
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,469
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,582
  • بازدید ماه : 9,582
  • بازدید سال : 73,097
  • بازدید کلی : 3,363,086