loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 165 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مبین به نام خوشبختی

ترانه : یاحا کاشانی | آهنگ : انوش تقوی | تنظیم : کوشان حداد


دانلود آهنگ جدید مبین خوشبختی



متن آهنگ جدید مبین خوشبختی

تو رو میبینمت آروم میشم

خوش اومدی عزیزم توی دنیام

تو هر چی که ازم بخوای قبوله

من از تو چیزی جز خودت نمی خوام

تو رو میبینمت آروم میشم

دلم میخواد همش پیشت بشینم

میونه این همه آدم تو دنیا

دلم میخواد فقط تو رو ببینم

هیشکی جز تو نمیتونست منو خوشبخت کنه

با نگاه عاشقش خیالمو تخت کنه

هیشکی جز تو نمیتونست حالمو خوب کنه

همه ی زندگیمو این همه مطلوب کنه

شعر آهنگ جدید مبین خوشبختی

محاله حس من به تو عوض شه

تو باشی خوبمو مثله همیشم

مثله موجی که به ساحل رسیده

تو رو میبینمت آروم میشم

همین بسه برام کنارم هستی

به من تو یه نگاه خاص داری

به هر بهونه ای میای کنارم

تو هم فقط به من احساس داری

هیشکی جز تو نمیتونست منو خوشبخت کنه

با نگاه عاشقش خیالمو تخت کنه

هیشکی جز تو نمیتونست حالمو خوب کنه

همه ی زندگیمو این همه مطلوب کنه



آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,774
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,887
  • بازدید ماه : 9,887
  • بازدید سال : 73,402
  • بازدید کلی : 3,363,391