loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 196 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید محمد رضا هدایتی به نام دلم بی قراره

آهنگ : رشید رفیعی


دانلود آهنگ جدید محمد رضا هدایتی دلم بی قراره



متن آهنگ جدید محمد رضا هدایتی دلم بی قراره

تویی پاک ترین تو دله بی تاب من تو آرامش این چشمای بی خواب من

تویی عزیزترین لحظه ی بی طاقتی

ولی رفتی عزیزم به همین راحتی

وای دلم بی قراره دل من غصه داره

حسرت اون روزو داره که برگردی دوباره

وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم

نیستیو من غصه دارم بدجوری بی قرارم

شعر آهنگ جدید محمد رضا هدایتی دلم بی قراره

اگه لحظه به لحظه هامو با من باشی

تو آرامش قلب بی قرارم باشی

دیگه چیزی نمی خوام من از این زندگی

به جز اینکه همیشه تو کنارم باشی

وای دلم بی قراره دل من غصه داره

حسرت اون روزو داره که برگردی دوباره

وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم

نیستیو من غصه دارم بدجوری بی قرارم

شبم با تو قشنگه پره نوره پره رنگه

دلم بی تو گرفته دلم بی تو چه تنگه

تویی آروم قلب خسته و دلواپس من

بیا ببین که قلب من چقد با تو یه رنگه

وای دلم بی قراره دل من غصه داره

حسرت اون روزو داره که برگردی دوباره

وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم

نیستیو من غصه دارم بدجوری بی قرارم



آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 149
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,220
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,333
  • بازدید ماه : 10,333
  • بازدید سال : 73,848
  • بازدید کلی : 3,363,837