loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 230 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مصطفی ارابیان به نام بیا

ترانه : قاسم خدادادی | آهنگ . تنظیم . میکس و مسترینگ : مصطفی ارابیان


دانلود آهنگ جدید مصطفی ارابیان بیا



متن آهنگ جدید مصطفی ارابیان بیا

لی له له لی له له له لی

چقد آرومم امشب زیر بارون تمومه غصه هامو آب برده

نمیدونی چه حسی دارم اینجا شبی که غم منو از یاد برده

بزن بارون ببار دونه دونه تو سینه بغض سردی کرده لونه

تو میدونی چه حالی دارم امشب شبی که آسمون آواز خونه

بیا به زیر بارون کنارم باش خیس خیس

خودت میدونی این دنیا جای یه لحظه غم نیست

منو تو زیر بارون یکی لیلی یکی مجنون

میخونم از ته دل دوست دارم بیشتر از جون

لی له له لی له له له لی

لی له له لی له له له لی

شعر آهنگ جدید مصطفی ارابیان بیا

بیا به زیر بارون کنارم باش خیس خیس

خودت میدونی این دنیا جای یه لحظه غم نیست

منو تو زیر بارون یکی لیلی یکی مجنون

میخونم از ته دل دوست دارم بیشتر از جون

چقد آرومم امشب زیر بارون تمومه غصه هامو آب برده

نمیدونی چه حسی دارم اینجا شبی که غم منو از یاد برده

بزن بارون ببار دونه دونه تو سینه بغض سردی کرده لونه

تو میدونی چه حالی دارم امشب شبی که آسمون آواز خونه

بیا به زیر بارون کنارم باش خیس خیس

خودت میدونی این دنیا جای یه لحظه غم نیست

منو تو زیر بارون یکی لیلی یکی مجنون

میخونم از ته دل دوست دارم بیشتر از جون


دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

آهنگ با کیفیت 128




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,301
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,414
  • بازدید ماه : 9,414
  • بازدید سال : 72,929
  • بازدید کلی : 3,362,918