loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 171 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام وقتی نباشی 

ترانه . آهنگ . تنظیم : احمد رضا شهریاری


دانلود آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی



متن آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه

غبار حسرت راه گلومو میگیره

وقتی نباشی این دل خسته میگیره

آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن

تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه

بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

شعر آهنگ جدید احمد سلو وقتی نباشی

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه غبار حسرت راه گلومو میگیره

وقتی نباشی این دل خسته میگیره آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره

تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن

تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد

تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه

بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه



آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pars-ava در تاریخ 1393/04/08 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

وب خوبی داری
نظرت راجع به تبادل پاپ آپ یا تبادل بنر چیه؟؟
منتظرتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 157
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,151
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,264
  • بازدید ماه : 10,264
  • بازدید سال : 73,779
  • بازدید کلی : 3,363,768