loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 189 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ بسیار زیبا و شاد از انوش و امیزاپور به نام من با تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ


Amizapoor Ft دانلود آهنگ انوش و امیزاپور به نام من با تو





دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amizapoor Ft. Anoosh – Man Ba To

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amizapoor Ft. Anoosh – Man Ba To


ماله من باش ببنی چشمات

غیر تو هیشکی رو نمیبینه

اگر یه روزی نباشی پیشم

دل من از دوری تو میگیره

تو قدر این لحظه رو بدون با من باش

تو پیشه نزدیک من کناره من باش

من با تو خوشبختم نمیترسم ام از هیچ چیزی

چون پیشت هستم با تو فردا

واسه من ارومه

قلبم واست تاپ تاپ میکوبه




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/04/22 و 1:53 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی سایت جالبی داشتی ازش خوشم اومد عالی بود موفق باشی
پاسخ : ممنون امید وارم بازم بیای


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,794
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,907
  • بازدید ماه : 9,907
  • بازدید سال : 73,422
  • بازدید کلی : 3,363,411