loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 205 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید حمیدرضا گلشن به نام دیگری + متن آهنگ

 ترانه : احمد امیر خلیلی / آهنگ : رضا خسروی / تنظیم : پدرام کشتکار

میکس مسترینگ : رضا پوررضوی


Hamidreza Golshan   Digari دانلود آهنگ جدید حمیدرضا گلشن به نام دیگری



-

—————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hamidreza Golshan – Digari

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hamidreza Golshan – Digari

——————————

متن آهنگ حمیدرضا گلشن به نام دیگری

تو خواستی خودم انتخابت کنم نخواستی برای تو مجبور شم

واسه اینکه یک لحظه عاشق بشم چقد دیگه باید ازت دور شم

بگو من کدوم راهو باور کنم تو میدونی چی واسه من بهتره

تو باید نجاتم بدی زندگیم منو داره از یاد من میبره

بخوای میشه که دستمو رو کنی ولی دستتو برندار از سرم

واسه این که یک لحظه عاشق بشم ببین حاضرم از خودم بگذرم

چقد اشتباهامو دیدی ولی گذشتی و گفتی از عشق منه

میدونم یه حسی هنوز بین ماست که بالاتر از هر پرسدیدنه

خودم خستم اینکه بعد از یه عمر فقط دردمو از تو خواهش کنم

یه راهی نشونم بده بعد از این با تو جور دیگه نیایش کنم




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,525
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,638
  • بازدید ماه : 10,638
  • بازدید سال : 74,153
  • بازدید کلی : 3,364,142