loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 169 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی پدرام شانه ساز به نام یه زن با دو کیفیت

( ترانه : فرجام خیرالهی / آهنگ : پدارم شانه ساز )


Pedram Shanehsaz   Ye Zan دانلود آهنگ جدید پدرام شانه ساز به نام یه زن



-

—————————–

 با کیفیت ۳۲۰

Pedram Shanehsaz – Ye Zan

 با کیفیت ۱۲۸

Pedram Shanehsaz – Ye Zan

——————————

متن آهنگ پدرام شانه ساز به نام یه زن

انقد بهت مدیونم این روزها قلبم جنون عاشقی داره

مجنون تر از من تو جهانت نیست این خونه لیلاشو طلب کاره

اینکه تو آروم باشی هر لحظه خیلی واسم اهمیت داره

من پای هرقولی بدم هستم این عشق واسم رسمیت دارم

من توی احساسی که بهت دارم حتی یه درصد کم نمیذارم

انقد تورو دیدن واسم خوبه چشمامو روی هم نمیذارم

چرخی بزن هرگوشه ی خونه عطرت بذار هرجا میرم باشم

مرد تو باور کرده این روزا یه زن تموم دین و دنیاشه




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 160
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,507
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,620
  • بازدید ماه : 10,620
  • بازدید سال : 74,135
  • بازدید کلی : 3,364,124