loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 205 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)


 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی حسن شماعی زاده به نام تصمیم


Hasan Shamaeizadeh   Tasmim دانلود آهنگ حسن شماعی زاده به نام تصمیم




———————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hasan Shamaeizadeh – Tasmim

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hasan Shamaeizadeh – Tasmim

————————————-

تصمیمتو بگیر
وقت ِ گلایه نیست
همسایتم ببین
همسایه سایه نیست
تصمیمتو بگیر
میفهممت تورو
یا با خودم بمون
یا بی خبر برو..

فکرو خیال من
سرسختیه تو نیست
چیزی مهمتر از
خوشبختی تو نیست
دل دل نکن بگو
تصمیمتو به من
این حرف آخرو
اول به من بزن
حالا بگو به من
حالا که وقتشه
شاید برای ما
چیزی عوض بشه
ماروزگارمون
بی هم پُر از غمه
دنیای ما هنوز
اندازه ی همه
تصمیمتو بگیر
میفهممت تورو
یا با خودم بمون
یا بی خبر برو

ما غرق دنیای همیم
دنیای زیبای همیم
امروز و فردای همیم
یک لحظه خوابت ببره
میبینی رویای همیم..
ما خیس اشکای همیم
آواز حرفای همیم
پایان دردای همیم
تا لمس پروانه شدن
محتاج دستای همیم..

فکرو خیال من
سرسختیه تو نیست
چیزی مهمتر از
خوشبختی تو نیست
دل دل نکن بگو
تصمیمتو به من
این حرف آخرو
اول به من بزن
وقتی که جونمون
بستس به جون هم
یک لحظه هم نخواه
مارو بدون هم
مارو هدر نده
اینجای این مسیر
وقت گلایه نیست
تصمیمتو بگیر

تصمیمتو بگیر میفهممت تورو
یا با خودم بمون یا بی خبر برو

ما غرق دنیای همیم
دنیای زیبای همیم
امروز و فردای همیم
یک لحظه خوابت ببره
میبینی رویای همیم..
ما خیس اشکای همیم
آواز حرفای همیم
پایان دردای همیم
تا لمس پروانه شدن
محتاج دستای همیم
تا لمس پروانه شدن
محتاج دستای همیم..

————————




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,447
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,560
  • بازدید ماه : 10,560
  • بازدید سال : 74,075
  • بازدید کلی : 3,364,064