loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
محمد بازدید : 279 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود فیلم ایرانی چگونه میلیاردر شدم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم چگونه میلیاردر شدم

موضوع  : کمدی

فرمت : mkv

حجم : 300 مگابایت

محصول : ایران

سال ساخت : 1390

کارگردان : علی عبدالعلی‌زاده

بازیگران : فتحعلی اویسی- السا فیروزپ آذر- مریم امیرجلالی- مهدی امینی خواه- یوسف صیادی- کتایون اویسی- محمد شیری- ساعد هدایتی- کاظم افرندنیا- امید میراعلایی- حسین غیابی

خلاصه داستان :داستان فیلم «چگونه میلیاردر شدم» درباره جوان ساده‌ دلی است که با وجود تلاش‌های فراوان در تامین معاش شکست‌های سختی را متحمل شده و زندگی زناشویی‌اش نیز دچار مخاطره شده است. ولی به خاطر ساده دلی و…. بودنش معجزه‌ای در زندگی او رخ می‌دهد که …..




دانلود فیلم چگونه میلیاردر شدم از سرور رودفایل :

دانلود فیلم چگونه میلیاردر شدم




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 1,575
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,688
  • بازدید ماه : 8,688
  • بازدید سال : 72,203
  • بازدید کلی : 3,362,192