loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
hamid بازدید : 184 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان نظری و کاظم بذر افکن بنام سین سادگی

دانلود آهنگ جدید احسان نظری و کاظم بذر افکن بنام سین سادگی با بالاترین کیفیت
Download New Music Ehsan-Nazari Ft. Kazaem-Bazrafkan – Sine Sadegi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان نظری و کاظم بذر افکن بنام سین سادگی :

عید اومد شادی آورد، چقدر خوبه تو بامنی

عید شد و دوباره زنده میشه حس ِ عاشقی

عزیزم دنیا دو روزه هیچی ارزش نداره

تو بخند و تو ببخش هر بدی رو به سادگی

تو ببین من چه خوشم آرزومه سلامتیت

هیچی از دنیا نمیخوام جز خوشی و راحتیت

تو بخندی دورِ من دنیای من قشنگ تره

عاشق ِ سفره ی هفت سینم و سین ِ سادگیت

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید احسان نظری و کاظم بذر افکن بنام سین سادگی

♫♫♫♫♫♫

می خوام حرف هامو بگم از ته دل من عاشقم

عید اومد عیده که جون میده به این دقایقم

چون تو خاصی منم این لحظه های خاص رو میخوام

تا که تقدیمت کنم دل رو اگه که لایقم

عزیزم میگذره سالها همه یادشون بخیر

خیلی ها بودن و نیستن حالا،یادشون بخیر

داره عید به ما داره که عمرمون میره

پس بیا خوش باشیم و گوش بگیریم به حرف دل

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت

 

 

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 680
  • باردید دیروز : 508
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,123
  • بازدید ماه : 12,123
  • بازدید سال : 75,638
  • بازدید کلی : 3,365,627